.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خلبان و کمک جان سپردند؛
سقوط هواپيماي آموزشي در نمک آبرود+ تصاویر
یک فروند هواپيماي آموزشي در شهرک توريستي نمک آبرود چالوس در اثر نقص فني سقوط كرد و خلبان به همراه كمک خلبان به منظور كاهش خسارت انساني با هدايت هواپيماي در حال سقوط به سوي زمين هاي كشاورزي منطقه جان خود را در اين حادثه از دست دادند.

یک فروند هواپیمای آموزشی، عصر امروز یکشنبه بر اثر نقص فنی در نمک آبرود چالوس سقوط کرد و در این حادثه خلبان و کمک خلبان جان باختند.
به گزارش شمال نیوز ، عصر امروز یکشنبه یک فروند هواپيماي آموزشي در شهرک توريستي نمک آبرود چالوس در اثر نقص فني سقوط كرد و خلبان به همراه كمک خلبان به منظور كاهش خسارت انساني با هدايت هواپيماي در حال سقوط به سوي زمين هاي كشاورزي منطقه جان خود را در اين حادثه از دست دادند.

كلوپ هواپيماي آموزشي تک موتور با مديريت مرحوم سوداگر به عنوان پيمانكار مجموعه بيش از 12 سال سابقه فعاليت در شهرک توريستي را دارد و داراي هليكوپتر و هواپيماهاي دو نفر مدل پايونير 330 مدل آكروجت است.

مرحوم سوداگر به عنوان يكي از مجرب ترين مربيان آموزش پرواز دوره هاي آموزشي خود را در كشور ايتاليا طي كرده بود و تبحر، سوابق و تجارب وي به تاييد سازمان هواپيمايي كشوری رسيده و مجوز آموزش پرواز و پرواز هاي تفريحي براي هواپيما و هليكوپتر براي كلوب مذكور صادر شده بود.

بنا بر اين گزارش بررسي هاي فني اوليه حاكي است كه مرحوم سوداگر طبق روال هميشه با رعايت استانداردهاي ايمني مقدمه پرواز به همراه كمک خلبان اقدام به پرواز آموزشي مي كند و به جهت نقص فني در سيستم سوخت رساني دچار حادثه شده و در لحظات آخر مرحوم سوداگر با هدايت هواپيما به مناطق غيرمسكوني مانع بروز خسارت بيشتر انساني در مناطق مي شود و به جهت تصادم با زمين خلبان و كمک خلبان جان مي سپارند.

اين گزارش مي افزايد مديريت شهرک توريستي نمک آبرود ضمن تجليل از اقدام شجاعانه خلبان هواپيماي آسيب ديده مراتب تسليت و همدردي خود را به خانواده خلبان و كمک خلبان اعلام كرده است. گفتني است بررسي هاي فني توسط متخصصان و كارشناسان براي گزارش تكميلي ادامه دارد.مهر

http://www.shomalnews.com/photo/137505620925289595.jpg

http://www.shomalnews.com/photo/137505620914963456.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 مرداد 1392
مظلوم نمایی بس است . هواپیما تفریحی بوده است نه آموزشی
نا شناس 7 مرداد 1392
عجب کشفی کردند این کامنت گذار اول !!!! خوب گیرم تفریحی بوده مشکل چیه ؟!! مظلوم نمایی!!!! انگار هر کسی جانشو تو مسافرت - گشت و گذار - تفریح . . . از دست بده باید با ادبیات دیگه نوشت !!!!!
رضا 7 مرداد 1392
روحشان قرین رحمت باد . حالا چه پولدار وچه ندار .دستشان از دنیا کوتاه است.
نا شناس 7 مرداد 1392
منظور از اینکه تفریحی بوده این است مجتمع نمک آبرود برای پروازهای فوق مجوز نداشته به این دلیل نوشته آموزشی....
مجتمع نمک آبرود باید پاسخگو باشد ضمن اینکه خانم لیلا رحیمی بلیط فروش مجموعه بوده نه کمک خلبان!!!!!
مهدي 6 مرداد 1392
من نمي دونم چرا تو هر كرشي ميگن مشكل فني داشتة ، خواهشن نظر به جاي خلبان ندين ، فقط خودش ميدونه چرا و چجوري اينجوري شد
نا شناس 8 مرداد 1392
اخه مگه هواپیما جعبه سیاه داشت که شما فهمیدید نقص فنی داشته اون هم قسمت سوخت رسانی شما که تو پرواز نبودید چطور تشخیص دادین . نکنه قبل از پرواز از نقص فنی خبر داشتین ؟
sami 13 مرداد 1392
دیگه مهم نیست چی بودو چی شد،مهم اینه که 2نفر جونشونو از دست دادن،اگه میگن کمک خلبان واسه اینه که خالم درحال اموزش بود،براشون دعا کنید جای بحث کردن.‏ممنونم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.